#ilkyazı

İstanbul Atatürk Havalimanı
Hayatımın ilk 17 yılını Aydın’da geçirdim. Üniversiteyi kazandım ve Ankara’ya geldim. 17 yılımı da en güzel yaşlarımı da Ankara’da yaşadım. Ve şimdi 35 yaşındayım… Vakit yeni bir şehir vakti, vakit yeni bir hayatın vakti…

Bir öğretmen çocuğu için bir maceraya gidiyorum. Eşim ile oğlum ile ve karnımdaki bebeğim ile. Finlandiya’ya… Ne kadar süreliğine bilmiyorum. Neler yaşayacağız bilmiyorum. Ne kadar üşüyeceğiz J onu da bilmiyorum. Adı üzerinde bizim için bir macera işte.

Umutluyum, hayattan sahip olduğum mutluluğu ve sebeplerini kaybetmemeyi ve güzel anlar yaşamayı diliyorum… Hem kendim, hem ailem ve hepimiz için…

Comments

Popular posts from this blog

#finlandiyadabirev #finlandiyadakievimiz

#Finlandiya’dayaşayanlarveyaşamakisteyenleriçin #facebookgrupları #sosyalmedya #faydalıbilgiler

#finlandiyadailkgünler #finlandiyailkizlenimler